CRNI PETAK POPUSTI DO 60%

Banaby.hr   »   Igre i zagonetke   /   Društveni igre   /   Vilac Moj prvi šah

Vilac Moj prvi šah

Šareni šah za najmlađe s drvenim figuricama životinja. Lako privlače pažnju djece i tako će lakše naučiti princip igre. Figure se čuvaju u platnenoj vrećici. .. više

Naša cijena: 41,80 €
Rok otpreme 3-5 dana
Dodaj u košaricu
Ocjena
5
2 Ocjena

Kod: Varijanta: Cijena: Dostupnost:
33915-0 Vilac Moj prvi šah
41,80 €
3-5 dana
količina

Vilac Moj prvi šah

Šareni šah za najmlađe s drvenim figuricama životinja. Lako privlače pažnju djece i tako će lakše naučiti princip igre.

Figure se čuvaju u platnenoj vrećici. Pakiranje sadrži 32 komada. Ilustrirala Ingela P. Arrhenius.

Glavne značajke :

drvena ploča za igru i figurice šarena igra stimulira dječja osjetila dizajn Ingela P. Arrhenius

Sadržaj igre :
plan igre 16 crnih i 16 bijelih šahovskih figura
pamučna vreća Dva igrača, "crni" i "bijeli" imaju još 15 figura osim svog kralja: damu, 2 lovca, 2 skakača, 2 topa i 8 pješaka.

Početna pozicija: Na početku igre figure se postavljaju kao što je prikazano na slici broj 1, koju možete pronaći u originalnim uputama u pakiranju. Kralj uvijek stoji na polju D, dama na polju E. bijeli igrač počinje, zatim se igrači izmjenjuju jedan po jedan. Igrač nikada ne može odustati od svog poteza. Bez pomaka, figura se ne može premjestiti na polje na kojem već stoji druga figura iste boje. Figurice se uvijek kreću u prazna mjesta, jedina iznimka je uzimanje protivničke figure. U tom slučaju igrač stavlja svoju figuru na mjesto uzete protivničke figure. Konj je jedina figura koja može preskočiti druge figure. Uzimanje protivničke figure sastoji se od uklanjanja polja te figure i postavljanja figure koja ju je uzela na isto polje. Cilj igre je matirati protivničkog kralja. Šah-mat nastaje kada nekim potezom napadaš protivničkog kralja, tj. pomaknete figuru tako da potencijalno može uzeti kralja na sljedećem potezu, to se zove šah. Ako dođe do takve situacije, protivnik je dužan igrati na način da otkloni ovu prijetnju. npr. premjestiti kralja na polje koje nije napadnuto ili staviti drugu figuru ispred kralja i tako odbiti napad ili uzeti napadačku figuru.Ako nema poteza koji bi zadovoljio pravila, to znači šah ili mat,tj. igra gotova i šah-mat pobjeđuje. Prema pravilima, kraljevska figura se ne može uzeti, pa se u šah-matu stavlja licem prema dolje na ploču. Kako se figure kreću: Igra je zanimljiva jer se svaka figura kreće drugačije.


Kralj
Može se pomaknuti za jedno polje u bilo kojem smjeru, osim naravno na polja koja su ugrožena figurama suigrača. Dva kralja nikada ne mogu biti na susjednim poljima.

Cilj igre je matirati protivničkog kralja. Kralj se nikada ne može uzeti. Ako igrač napadne protivničkog kralja, mora ga upozoriti izgovarajući riječ "šah".

Dama
To je najmoćniji komad jer se može kretati u svim smjerovima, za bilo koji broj polja. Međutim, ne smije preskočiti drugu figuru.

Jahač
Jahač se ne kreće pravocrtno kao ostale figure, već iz jednog prostora u drugi, u obliku slova L. Može preskakati svoje i protivničke figure. Pri kretanju se prvo pomiče dva polja naprijed, nazad, lijevo ili desno, a zatim jedno polje lijevo, desno, gore ili dolje kako bi svojim kretanjem kopirala slovo L. Ali nikad dijagonalno. Pogledajte sliku u priručniku.

Strijelac
Pomiče se i uzima figure dijagonalno. Može se kretati koliko želi, ali samo u jednom smjeru u svakom okretu. Ne smije preskakati figure. Iz kretanja po dijagonalama proizlazi da nijedan potez ne može promijeniti boju kutije na kojoj strijelac stoji.

Toranj
Pomiče se vodoravno i okomito na bilo kojoj udaljenosti. Može se pomaknuti sa svog kvadrata na onaj koji je ili u istom retku ili istom stupcu. Međutim, ne može preskočiti nijednu figuru koja bi mu stajala na putu.

Pijun
On se pomiče jedno polje naprijed, osim u svom prvom potezu, kada se može pomaknuti dva polja naprijed ako želi. Pješak se kreće samo okomito, osim kada uzima protivničke figure, tada se kreće dijagonalno, poput lovca. Ali uvijek po jedan kvadrat. Čim pješak dođe do 8. polja - protivničke baze, mora se "pretvoriti" u drugu figuru, prema odluci igrača, u onu figuru koju je uzeo protivnik. Matica je najbolji izbor ako je već uzeta.

Švedska umjetnica Ingela Peterson Arrhenius rođena je 1967. Umjetnost i dizajn oduvijek su imali mjesto u njezinu životu, a prije nego što je započela karijeru ilustratorice, Ingela je radila kao umjetnička direktorica u Stockholmu. Zatim je studirala oglašavanje i grafički dizajn na umjetničkoj školi također u Stockholmu. Godine 1992. pokrenula je vlastiti posao kao slobodna ilustratorica i radila je međunarodno preko oglašavanja, dizajna, izdavaštva... U prošlosti je kreirala print dizajne za tkanine, tapete, papirnati materijal, također je radila na ambalaži, produkt dizajnu, kućnim dodacima i igračkama . Njezine postere i dizajnerske igračke možete pronaći diljem svijeta. Ima strast prema retro stilu, što je jasno vidljivo u njihovim komadima, kao i strast prema tipografiji i boji. Sada živi u Stockholmu sa suprugom i 2 sina.

Veličina pakiranja: 32x32x4 cm
Veličina šahovske ploče: 30x30 cm
Dob: 6+

Materijal: drvo
Dizajnirao Ingel P. Arrhenius

více značky: Vilac

Fotografije korisnika

Dodati fotografiju

Diskusija

Želite s nama podijeliti kritiku, pohvalu ili imate pitanje?
Raspravljajte o ovom proizvodu.

Recenzije proizvoda

Prosječna
ocena
5
2 korisnika
ocijenilo